Sunday 17 April 2011

TeNtAnG AkU


ape motif ni ? heee . ni lak aku. ALIFF JOHARI BIN KAMALLUDDIN. heeee . umur aku. 18 thun le. lepasan SPM kte kn. heee. result aku ? so far so good. mlz nk ckp meh. heee. yg pnting aku lulus. and dpt msuk U. heee. aku ade 3 adik beradik kandung . and aku ade abg . tapi abg aku tu xsama bpk. sebab . mak aku kwen lain la. haaaa. dlue mak aku kwen dgn zainal tp jdoh xpnjg kn. lepas mak aku lahir kan abg aku tu. mak aku pun cerai dgn zainal. and kwen dgn kamalluddin. heeee.


ni lah abg aku. arif kozaiman bin zainal hashim. umo ? jgn tanye. blh jd bpk dah. haaaa. umo die 25 thn. heee. keje ? ye. tapi keje nye cukup2 mkn. haaaaa. aku rapat la dgn die ni.


ni kakak aku. org kate. die xpakai tudung lagi cntek. haaaa. tp die mmg xpakai tudung la. heee. nama kakak aku. sofia hani bin kamalluddin. heee. 22 thn. kakak kandung aku. mksud nye die lah ank pertama dlm family aku. heeee. comey kn. sory .die mmg free hair ye. haaaa.



ini lak. adik bongsu aku. manje tau. haaaa. syana ariana bt kamalluddin.die gedik . now baru 12 thn. heeee. rse2 nye blh kwen cpt ni. haaaa. aku syg sngt kat adik aku. muahh!! <3


ni mak and bpk aku. heeee. org kte dorg sweet . bagi aku x kut. haaaa. bpk aku kje die bisnes man. mak aku die kerja kat kementerian. heeee. dorg always bz. heeee.tp aku ttp syg dorg. heee. 



 sadiah bt hj kassim

kamalluddin bin hj said

tu je kut serba sedikit tentang family aku. heeee. family aku biase2 je. xla best sangt. heeee.
ok. 10q kt spe2 yg sudi membaca .
bye :)

No comments:

Post a Comment