Friday 15 April 2011

son ?

                                                               love he .
                                      MUHAMMED HANIF BIN RAZIQI

ape motif nye ? entah . aku men letak je. tp budk ni chumel kn ? ank aku ni . heeee . oh no! aku dh ade ank ke ? heee . xde la. nma bpk die pon len kn. heee. sbnar nye die ank sepupu aku.chumel kn? heee . klau aku bosan. aku akn bwak moto p rmh die. heeee . sb.... nk men dgn ank die ni. heee . aku suke budk2 le . heee . bile aku nk dpt ank sndrie ni ? asek pinjam ank org je . haaaa . tp aku mmg geram la dgn hanif ni. heeee .


                                  ni emak die. qistina mustapa

chumel !






heeee . tu je kot . haaa . aku xtau nk tulis ape g. haaa . doa kau dpt kwen cpt ek. haaa . dpt la aku dapat ank cpt. haaaa. sory. cerita aku boring je . haaaa. ape da. xmenarik pon kn. heee . ok lah. tu je. 
bye...
<3 u all .



No comments:

Post a Comment